lørdag 24. august 2013

Sovesofa vert trapp

Eg (og fleire mannlege slektningar) har laga nytt bad til leigebuarane i kjellaren. Sidan det er 72 cm i nivåforskjell på det rommet som no har vorte bad og resten av leiligheten, måtte eg laga ei trapp.

Den fyrste utfordringa var å finna billig material.  Då eg kom over denne sovesofaen i ein konteiner (spurde om lov til å ta denne gongen), skjøna eg at dette kom til å verta gratis!

Då eg var lærling, var eg ei stund med på trappeproduksjon, men eg fekk ikkje noko grundig opplæring i trappeteikning.  Men denne russiske trappekalkulatoren teikna trapp til meg på eit splittsekund (då eg hadde tasta inn måla eg ville ha).

På denne sida kan du velja mellom utrulege 66 språk, ikkje alt er heilt vellukka, men teikningane er forståelege.

Trappa var ferdig på fire timar.  Eg tok ikkje sveineprøve i trappefaget, så eg treng ikkje skjemmast over at skruene er synlege.  Det viktigaste er at trappa vart gratis og god å gå i.

Det nye badet ligg innanfor soverommet i leiligheten.  Det var tidlegare eit uinnreia kjellarrom, og me laga døropning i samband med at me laga til badet i vår.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar