lørdag 3. august 2013

Handling på favorittbutikken min

Eldsteguten har vore på sommarkorpsleir på Manger i nokre dagar.  Då me skulle henta han, var me innom favorittbutikken min i Åsane, der fann eg ein del ting:

Fin tunika i dongeristoff

Smykke av treperler. 

 Smykke av porselensperler.



Tunika i tynn bomull.

 Stropp midt på ryggen som held vidda litt inne.

 Søte knappar.


 Rutete bluse (eg elskar ruter).


Capribukse

 
 Og til slutt det eg eigentleg var på utkikk etter: ein sommarkjole.  Det spørst berre om eg kjem til å bruka han, han var litt vel rosa!  Og no skal eg avsløra kva butikk eg har vore på:  FRETEX.  Tre av plagga var heilt nye, og til saman betalte eg 340 kroner for desse tinga.  Veldig godt fornøgd!

Etter me hadde vore på Radøy, stoppa me ved Tellevik kystfort og kikka på kanonane.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar