mandag 5. august 2013

Pennalhus på ein halvtime

I morgon skal eg på kurs på skulen, så eg sydde meg eit nytt pennalhus i kveld.  Det tok faktisk berre ein halvtime!  Eg bruka litt tid på å finna oppskrift og velja stoff fyrst, så i alt gjekk det nok ein time.

 Her kjem syinstruksjon viss du har lyst å sy deg eit sjølv:

 Klipp to stoffstykke på 28x24 cm (eller 28x28cm viss du vil ha det litt større, det gjer eg neste gong).  Det eine stoffet er dongeri, det andre eit tynt bomulsstoff.  Om du brukar to tynne stoffkvalitetar, bør du stiva av med eit tynt vattlag.  Du treng ein glidelås på 30 cm og evetuelt to bitar band på 6 cm.  

 Legg dei to stoffstykka rette mot rette og nål fast glidelåsen på langsida, mellom stofflaga.

 Sy i glidelåsen.  Fest dei motsette langsidene av stoffa til andre halvdelen av glidelåsen og sy fast der og.

Viss du no har skjøna den kronglete forklaringa mi, ser det slik ut.

Vreng arbeidet slik.

 Legg ein bretta bandbit i kvar ende og fest med nåler.  Pass på at glidelåsen vert midt på når du skal sy saman endane.

 Siksakk over sårkantane.


 Set nåler i slik

Sy ein loddrett saum 2,5 cm ifrå spissen. (Ikkje så lett å sjå her)

 Ferdig!

 Pennalet er sydd av dongeristoff og eit stoff med kartmotiv.

Hempene er greie å halda i når ein skal opna og lata att glidelåsen.

1 kommentar:

  1. Så flinke du e Kristin, får t så møje fint! Inspirerane :)Karoline Skogen

    SvarSlett