tirsdag 26. august 2014

Trist veranda

Verandaen min er av betong. 50 år gamal og opptærd i overflaten.  Eg synest han er ganske trist, men me sit mykje ute og et om sommaren.  Me har og hatt grillparty eit par gonger, det vert litt trongt når me er 20.  Eg har meldt verandaen min på "Tid for hjem" (TV2 kjem og pussar opp heime hjå folk), men er ikkje trekt ut så langt.

 Opptærd overflate som er vond å gå på berrføtt.  Metallgjerdet er solid, men ikkje min stil.

 Skiljevegg som halverer arealet.  Sikkert meininga at ein kan liggja å sola seg usjenert bak, men eg har ikkje behov for den.

Markisa har sett sine beste dagar og fekk seg ein alvorleg knekk då eg hadde gløymt å rulla ho inn før det byrja å snøa.

Skiljeveggen er roten, og det samlar seg lett rot i hjørnene her.

Trappa ned til kjellaren er sprukken og opptært.

Men utsikten er det ikkje noko å seia på.  Her eit glimt av Statsraad Lehmkuhl frå i sommar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar