fredag 29. august 2014

Oppgradering av veranda

I julegåve frå yngste bror min fekk eg lovnad om hjelp til å pussa opp verandaen min.  Han er tømrar og har det travelt med ulike prosjekt.  Men for to veker sidan vart det min tur.  Tidlegare i sommar kjøpte eg inn material til spiler og malte dei så eg skulle sleppa å mala etter at gjerdet var sett opp.

Ein del av spilene.  Med spiler og andre delar til gjerdet vart det 200 delar som eg har behandla etter alle kunstens reglar: vaska med kraftvask og reint vatn, turka godt, grunna og malt to strøk.  Håpar det held i ti år!



Markisa og gjerdet er demontert 

 Gjerdet skal gjenbrukast som grinder hjå ein annan bror som har kyr

 Eg freste eit spor i stolpane til gjerdet...



 ...som passar inn på røyra som står att frå det gamle metallgjerdet.

Nokon som kan gissa kva to slike krukker og blomar kosta?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar