onsdag 3. oktober 2012

Klokke med mønster frå porselen

Sjølv om eg ikkje greidde få biletet rett veg etter eit par forsøk, skjønar de at dette er ei klokke.  Me fekk henne til bryllaupet, og har hatt henne på veggen i nokre år.  No har ho lege i ein kasse fordi eg ikkje tykte det passa med trekvitt på kjøkenet lenger.
 

Men eg hadde ikkje lyst å ha ho heilt kvitmalt heller
 
 Så eg let meg inspirera av kvardagsserviset mitt, Anna frå Figgjo.
 Ikkje heilt lett å mala fint med interiørmaling, men på avstand ser det ok ut.
Malingen må turka før eg kan hengja klokka opp, skal ta bilete av både klokka og kjøkenet seinare.

2 kommentarer:

  1. SÅ utrolig flink du er! Den ble jo kjempefin! Takk for hilsen inne hos meg, det er så kjekt når jeg kan finne nye blogger å lese! Jeg skjønner at jeg kan finne mange gode tips inne hos deg, og kommer snart tilbake. Ha en fin kveld, klem

    SvarSlett
  2. Imponerende! Du er bare fantatisk flink, den ble sååå fin!

    SvarSlett