onsdag 31. oktober 2012

Før og etter på Martin sitt rom

Kom og sjå korleis Martin har fått det på rommet sitt:
 
Før: rosa og grå tapet er ikkje Martin sin stil.
 
 Etter: Tapeten vart malt kvit. Møblane er malte i friske fargar som går igjen i tekstilane.  Sjå innlegg om vimpelrekkja her og kassane på veggen her.
 
Har ikkje før-bilete av bordet og stolane (har egentleg av stolane, men giddar ikkje finna dei fram)  Men bordet var trekvitt, og stolane fann eg i ein konteinar ved Hellvik Skule.  Dei var kasserte fordi seta som var fletta, hadde gått sund.  Eg tenkte lenge eg skulle fletta nye sete, men så var det til at eg laga sete av nokre hylleplater eg fann i ein konteinar ved Rundevoll Skule!  Tusen takk, Eigersund Kommune!
 
Før: Rosa skap, matcha tapeten fint, men...
 
Etter:  Skapa vart og kvite.

 Senga var trekvit, malte ho i fargen "Pirat", veldig fin turkis.  Det var berre skap oppe langs taket på dette rommet, så eg kjøpte eit klesskap på Ikea som eg måtte saga av litt for å få til å passa.
 

 
Før:  Heilt vanleg korktavle.

Etter:  Trekt med stoff.
 


2 kommentarer:

  1. Du e utrulig flinke t å få d fint. Takk for mange kjekke tips ;) Karoline Skogen

    SvarSlett
  2. Sko gjerne vå lika kreativ som deg! Flott rom!

    SvarSlett