tirsdag 3. juli 2012

Eg har kjøpt hus!

Hadde nokon fortalt meg for eit år sidan at eg snart skulle verta huseigar, hadde eg ikkje trudd dei.  Men eg vart oppsagd her eg bur no, og det var eit hus til sals ein halv kilometer lenger nede i lia.  Huset hadde vore til sals lenge utan at noko stor interresse, så eg fekk det til ein overkomeleg pris.
Huset er frå 1961.

Det er berre ein sti ned til huset, parkeringsplass
ved vegen.

STORT vindauga i stova med STOR utsikt!


Utleigedel i kjellaren


Det er mange kott og boder i huset, mellom anna
fire kott på lofet!

Dette biletet avskrekka meg i fyrste omgang frå å
gå på visning, men det var ikkje så gale som det
såg ut til.

Teikningane av huset.

Det er fem soverom i huset i tillegg til husværet i
i kjellaren, så me får eitt kvar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar