lørdag 18. februar 2012

Ting går fort

Sist eg sydde ei bukse tok det sju år.  Dette prosjektet har eg hatt i hovudet sidan i sommar, men då eg fyrst sette i gang, tok det berre ein time.


Utgangspunktet var ei linbukse som eg hadde brukt.  
Holete og litt for vid i beina.

Eg ville prøva å sy ei bukse til Karina av stoffet,
så eg fann eit enkelt buksemønster.

Ferdig å klippa, berre to speglvende stykke.

Siksakka over alle sårkantar,
lin har lett for å rakna

Falden nede på buksebeina ville eg bruka til
løpegang for strikk, så eg måtte spretta opp
litt av falden før eg sydde beinsaumen.

Klart for å sy skrittsaumen,
her går det unna!

Bretta ned kanten og laga løpegang oppe.

Til slutt trædde eg strikk i løpegangane.
Ferdig!



1 kommentar:

  1. Så bra!! Du er flink! Kjekt å følge deg :-)
    Håper du har det veldig BRA! KLem

    SvarSlett