mandag 19. januar 2015

Nystekrans

Inspirert av ein krans eg såg på den lokale garnbutikken, Hardingsaumen, laga eg denne kransen før jul.  Eigentleg burde eg ha posta dette i desember - eller venta til neste desember, men no kjem det altså no. 



 Utgangspunktet mitt var diverse garnrestar og prosjekt som eg hadde gjeve opp.

Burde ha kasta det for lenge sidan, men eg har ikkje så lett for å kvitta meg med ting...

Eg laga eit nyste eller ein ball av dei fargane eg ikkje ville ha utanpå på omlag 5 cm i diameter.  Sidan dekka eg den uynskte fargen med garn i dei fargane eg ville bruka.

Eg laga 11 nyste i fire ulike fargar som passar til min julepalett.  Nystene trædde eg på ein kraftig ståltråd (hesjestreng) og knytte på eit band til dekor og oppheng.  Kransen eg vart inspirert av hadde ikkje raud, men fleire kvite nyste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar