mandag 9. april 2012

Tine-finn paret

Eg har samla på ein del av dei fine mjølkekartongane frå Tine med bilete frå gardar på Vestlandet. Dei er veldig fine, særleg den med mor mi og Otto på!  Etter at me var på besøk hjå Bjarne og Johanne Margrete og spela Finn paret som var klipt ut av jule-mjølkekartongar for mange år sidan, fekk eg ideen om å laga Finn paret av mjølkekartongane eg har samla på.

Fyrst: skyl og turk, men ikkje brett.

Eg klipper opp kartongen i ei side og klipper
av botnen.

Eg brukar skjerematte og skjerehjul
berekna på stoff, då er det lett å få
korta nøyaktig like store.  Skjering i
papir sløvar bladet, men eg har tenkt
skifta det snart likevel.

Eg skjer korta 5x5 cm store.  Då går litt av
teksten vekk, men eg synest ikkje det gjer noko.
Den sida av kartongen som skøyten er på, kan
ikkje brukast.

På kvar side får eg to eller tre kort.


Eg hadde desverre berre teke vare på eitt
eksemplar av nokre kartongar, og eg er redd at
det kjem nye kartongar etter påske.  Var heldig
og fekk tak i dei fire siste skummamjølk-
kartongane på Spar rett før påske, så eg har sikra
nokre ekstra eksemplar av Sæleset-kartongen.


Etter kvart som det kjem nye kartongar skal eg
utvida med fleire kort.

1 kommentar: